REKLAMACIJE

Kupac ima pravo na podnošenje reklamacije u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača i Pravilnika o postupku i načinu rešavanja reklamacija kupaca na robu.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj +381 21 6612979, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu prodavnica@baby-oprema.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Zamena robe

Zamena se može izvršiti u roku od 14 dana od dana preuzimanja pošiljke. Kupac može zameniti proizvod i za neki drugi koji je u istoj ili većoj cenovnoj kategoriji kao prethodni koji je uzeo. U kom god slučaju da vraća ili menja proizvod dužan je da nam pošalje artikal koji menja, fiskalni račun i garantni list (ukoliko ga je dobio) i razlog povraćaja robe ispisan na papiru.
Zakon ne predviđa povrat sledeće robe:
– robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja.
– zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke

Povraćaj novca

Postoji mogućnost vraćanja novca i to u roku od 14 dana od datuma odustanka od robe koju smo poslali, ukoliko je roba nama vraćena onakva kako je i poslata – neoštećena i nekorišćena. U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, TR Baby Shop “9.maj” je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i Dinacard metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika platne kartice.

Troškovi povraćaja robe

Kupac snosi troškove transporta za zamenu ili vraćanje robe. U slučaju da je Prodavac poslao pogrešan artikal koji kupac nije tražio, on snosi troškove transporta.

PRAVO NA ODUSTAJANJE

Poštovani kupci, obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 88/2021) kupovina preko naše internet prodavnice smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana oddana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora danavede razloge zbog kojih odustaje.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba neodgovaranaručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas,najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj +381 21 6612979, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na prodavnica@baby-oprema.rs i opišete kakav problem imate.

Na Vašu prijavu/problem poslaćemo kurirsku službu koja će u roku od 24 do 72h od prijave problema preuzeti na Vašoj kućnoj adresi reklamirani proizvod zajedno sa uredno popunjenim reklamacionim listom sa linka na kraju ovog teksta i kopijom računa-otrpemnice koji ste dobili uz porudžbinu.

Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8 do 17h, subotom od 9 do 14h. Ako istek roka za preuzimanje reklamiranog proizvoda pada u nedelju ili neradne dane na teritoriji Republike Srbije za vreme državnih ili verskih praznika, rok za preuzimanje reklamiranog proizvoda ističe prvog narednog radnog dana.

U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste, a za tehničku robu i nameštaj rok za rešavanje reklamacije je 30 dana.

Reklamacije zbog nesaobraznosti robe

Postupak reklamacije proizvoda zbog nesaobraznosti ugovoru, koja se pojavi u roku od dve godine od dana isporuke proizvoda potrošaču. Potrošač ima pravo da podnese reklamaciju proizvoda zbog nesaobranosti robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2 godine dana isporuke proizvoda potrošaču. Potrošač ima pravo da bira nesaobraznost otkloni zamenom, popravkom, umanjenjem cene proizvoda ili raskidom ugovora (povraćaj novca).

Postprodajne usluge i garancije

Za proizvode u pogledu kojih se pružaju postprodajne usluge i izdaje garancija, uslovi ostvarivanja postprodajnih usluga i garancije se dostavljaju u pisanom obliku zajedno sa isporučenim proizvodom.
Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. Obrazac/Izjavu o odustanku možete proslediti na mail prodavnica@baby-oprema.rs ili poslati zajedno sa robom koja je predmet odustajanja uz prethodno kontaktiranje Call Centra Baby-oprema Internet prodavnice +381 21 6612979.

U slučajevima kada je reklamacija potrošača odbijena potrošač ima mogućnost vansudskog rešavanja spora čija lista tela se nalazi na sajtu Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine.